Esteu aquí

Acampada La Granota

Terreny situat a la Vall de Golinons, per a sortides de cap de setmana. Ben comunicat i prop d'una de les millors platges del Maresme. L'arbreda de la Granota, formada per plataners i arbres fruiters, ens proporciona una agradable zona d'ombra. Des de Golinons es poden fer diverses rutes de senderisme interessants cap a Hortsavinyà, Sant Cebrià de Vallalta i altres pel Parc Natural del Montnegre.
  • Població: Sant Pol de Mar
  • Comarca: Maresme
  • Com arribar-hi: En tren, s'agafa la línia de rodalies R1 fins a Sant Pol de Mar. En cotxe, anar per l'autopista C-32 (Mataró- Palafolls) i sortir a la sortida de Sant Pol de Mar. Un cop a Sant Pol, s'ha d'arribar a la Pl. Anselm Clavé. De la plaça al terreny hi ha menys de 3 km. Des d’aquesta plaça anar en direcció Nord cap al carrer que fa més pujada. No deixar aquest camí fins arribar a travessar l’autopista. Un cop passada l'autopista, comença la pista de terra. Just allà hi ha dues opcions: un camí que puja a l’esquerra i un que baixa a la dreta direcció la hípica. L’opció bona és el camí de la dreta direcció la hípica. A la següent bifurcació seguir anant direcció la hípica. A la tercera bifurcació anar recte pel camí principal. Aquest serà el camí fins arribar a una masia, Can Golinons (just al final d’aquest camí principal). Seguir pel camí que queda a la dreta de la masia, amb força pujada. Al final d’aquesta pujada hi trobem un altre creuament de 4 camins. S’ha d’agafar el que baixa a la dreta. A pocs metres es troba la senyal del campament.
  • Capacitat: 10 mín. / 25 màx.
  • Característiques principals:

Al terreny trobem una zona de jocs de 1200 metres quadrats. L'aigua que hi arriba és de pou. També es disposa del material necessari per construir dues latrines. A 3 km trobem la zona de bany, la platja de Sant Pol de Mar. S'arriba al terreny mitjançant una carretera rural no asfaltada que més tard es converteix en un camí rural no asfaltat. A la mateixa Pl. Ansel Clavé hi ha un supermercat i al mateix poble de Sant Pol hi ha diverses botigues com ara carnisseries, peixateries, fruiteries, forns, etc. L'hospital més proper el trobem a Calella, a uns 4 km de La Granota. A 1,5km del terreny tenim els contenidors de recollida selectiva del municipi.

La Granota és un terreny per fer acampades de cap de setmana i en el qual no es pot fer ús del fogonet.

Si voleu més informació de la Granota: on s'hi poden trobar les activitats a fer, una explicació més extensa de com arribar-hi, més fotografies, etc... podeu consultar el blog del terreny aqui

*Per fer reserves a La Granota, s'ha d'avisar amb un mínim de 2 setmanes d'antelació.

• Preu:

Preu paquet cap de setmana: 4€ persona/cap de setmana

Per formalitzar la reserva, cal fer un avançament de bestreta del 30% de l'import total. Acampada.org aplicarà un 21% en concepte d'IVA i enviarà la factura d'aquest import.
    La resta del pagament es realitzarà al propietari, qui emetrà la factura i podrà aplicar els impostos que legalment s'estableixen

*S'ha de fer el pagament de 30€ de fiança a la propietària en el moment de fer la reserva, en concepte d’aval en compliment de les normes de convivència del Campament La Granota.

Al finalitzar l'acampada la propietaria gestionarà el retorn d'aquesta.

Cap a la sobirania alimentària: clica aqui i disposaràs d'una relació de productors alimentaris propers al terreny

• Serveis:
    • Aigua
  • Accés:
    • Autocar
    • Bus de línia
    • Tren

Vols reservar? Escriu-nos a [email protected]!

Has estat al terreny? Deixa la teva valoració!

Afegeix un nou comentari

Image CAPTCHA
Introdueixi els caràcters que apareixen a la imatge.