Descripció del curs
La formació sobre Prevenció i abordatge de les violències masclistes en l’àmbit de l’educació en el lleure permet conceptualitzar les violències masclistes, aprendre a fer una prevenció transformadora i tenir eines per l'abordatge.Aquesta formació està adreçada als monitors/es i directors/es d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil en què participen menors de 18 anys.
Els continguts de la formació són:
- Conceptualització de les violències masclistes
- El potencial transformador de l’educació en el lleure
- Eines per a la revisió dels projectes educatius amb perspectiva de gènere
- Detecció, actuació i reparació
- Claus per fer una bona escolta i derivació
Modalitat: Online i sincrònica.
Calendari: dimecres 29 d'octubre i 5, 12 i 19 de novembre de 18h a 20:30
La formació és gratuïta perquè compta amb el suport de la Direcció General de Joventut i està subvencionat amb fons del Pacte d’Estat contra la violència de gènere.
Amb aquesta formació s’obté un certificat expedit per la Fundació Escolta Josep Carol si s'assisteix a un mínim del 85% de les hores lectives del curs.
Dates: 29.10.2025 - 19.11.2025
Tancament inscripcions: 19.10.2025
Preu del curs: 0.00 €
Preu del curs per a membres d'Escoltes Catalans:
Lloc: En línia
-, -